Marmaris Tatili

Blog konusunda henüz yeniyim.. Çok gezer, çok gözlemlerim..Sordum kendime neden gezdiğim yerler hakkında başkalarına da yön verecek yorumlar yazmıyorum diye :D
Veeee bu ilk yazımla paylaşımlarıma başlıyorum...

Bu yaz 3 arkadaş tatilimizi Marmaris’te yapmaya karar verdik.. Otelimiz sahil kenarındaydı ve o sırada birçok Restaurant, Kafe, bar ve otel bulunuyordu… İlk akşam gezerken gözümüze takılan bir restaurant’ı ertesi akşam denemeye karar verdik.

Biz normalde İzmir’de sürekli bu tarz mekânlara gidip değişik tatlar denemeyi seviyoruz. Bu geleneğimizi gittiğimiz yerlerde de sürdürmekten kaçınmıyoruz.

Mekânın adı STELLA… Öncelikle görüntü açısından bakacak olursak; mekânın dış görüntüsü, dekorasyonu ve tabi ki de manzaralı denize sıfır konumu çok güzeldi… Manzaraya daha da hakim olabilmek için biz üstte açık teras katını tercih ettik.. Garsonların ilgisi oldukça seviyeli ve yardımcı tavırlar içeriyordu.
Gelelim yemeklere… 3 kişi 3 farklı yemek sipariş ettik. T-Bone Steak, Tavuk Fajita ve Sarımsak soslu Tavuk ortaya da sarımsaklı ekmek… Yemekler geldikten sonra gördük ki; mekânın dış görüntüsü kadar yemeklerin sunumu da gayet başarılıydı. Lezzete gelince; üçümüzde yediklerimizden oldukça memnun kaldık… Hepsi birbirinde lezzetliydi. Yiyeceklere göre fiyatlar da gayet orantılıydı. Kısacası biz mekândan çok memnun kaldık. Olurda yolunuz Marmaris’e düşerseSTELLA’da akşam yemeğiniz yemeden dönmeyin derim ben J

Sizler için birkaç kare fotoğraf da çektim:







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kadıköy - Beyaz Fırın

Yeni keşfim... Kırk Merdiven

KURŞUNLU-BOZDAĞ-ÖDEMİŞ GÖLCÜK TURUMUZ